+381 11 63 555 00

Servis pokvašenih telefona



Servis telefona koji je pao u vodu


Ako vam je telefon pao u vodu – ne paničite!

U Mobilnom Marketu u Beogradu vršimo stručan servis pokvašenih telefona uz upotrebu profesionalne opreme za ultrazvučno čišćenje i sušenje uređaja.

Svaki telefon koji dođe kod nas prolazi kroz detaljnu dijagnostiku, kako bismo precizno utvrdili stepen oštećenja i šanse za potpun oporavak uređaja.

Bez obzira da li je telefon pao u kadu, lavabo, bio na kiši ili upao u more – najvažnije je da ga odmah isključite i donesete u servis što pre. Vreme je presudno kod ovakvih slučajeva.


Profesionalno čišćenje i sušenje telefona


Naš servis koristi specijalizovane ultrazvučne kupke i mašine za dehidrataciju kako bi se iz unutrašnjosti telefona uklonila vlaga i nečistoće.


Proces uključuje:

  • pažljivo otvaranje uređaja i demontažu delova,

  • ultrazvučno čišćenje ploče i konektora,

  • sušenje u kontrolisanim uslovima,

  • zatim testiranje i, po potrebi, zamenu oštećenih komponenti (baterija, displej, konektori).


U većini slučajeva moguće je potpuno vratiti funkcionalnost uređaja ako je donet u servis u prvih 24–48 sati nakon kvašenja.


Kako sprečiti dodatnu štetu?


Ako vam se telefon pokvasi:

  1. Odmah ga isključite – nikako ne pokušavajte da ga uključite.

  2. Ne stavljajte ga u pirinač – to ne pomaže i može izazvati koroziju.

  3. Izvadite SIM i memorijsku karticu, ako je moguće.

  4. Ne punite telefon!

  5. Donesite ga što pre u naš servis u Beogradu (Bulevar Oslobođenja 101) ili nas pozovite za savet.

Svaki sat je bitan – što pre dođe na čišćenje, veće su šanse da se uređaj spasi.


Da li se telefon može popraviti nakon kvašenja?

U velikom broju slučajeva – da!


Ako nije došlo do trajnog oštećenja matične ploče ili procesora, pokvašeni telefoni se najčešće uspešno oporavljaju.

Čak i ako se uređaj ne uključi odmah nakon sušenja, postoji mogućnost popravke zamenom pojedinih komponenti.

Naš tim vrši dijagnostiku pre bilo kakvog rada, pa znate tačno koliko bi popravka koštala.



Pozovite nas odmah na 011/63 555 00 ili posetite servis na Voždovcu, Bulevar Oslobođenja 101 


Dostupni smo i za online prijem servisa i besplatnu dostavu telefona po celoj Srbiji.



ČESTO POSTAVLJANA PITANJA - FAQ


Koliko traje servis i koja je cena?
Proces sušenja i dijagnostike obično traje od 24 do 48 sati, u zavisnosti od stepena oštećenja i vrste telefona.

Cena servisa za kvašene uređaje utvrđuje se nakon pregleda.

Da li dajete garanciju na popravku?

Kod popravke pokvašenih telefona garancija zavisi od stepena oštećenja uređaja. Nakon dijagnostike, naš serviser će tačno proceniti da li je moguće dati garanciju na obavljeni servis.


Razlog za to je što kvašenje izaziva hemijske reakcije i koroziju na ploči i komponentama, koje se ponekad mogu pojaviti i naknadno – čak i nakon uspešnog čišćenja i sušenja. Zbog toga se garancija ne može unapred garantovati za svaki slučaj.


U praksi, ako se oštećenja mogu u potpunosti sanirati i uređaj je stabilan nakon testiranja, garancija na izvršenu uslugu se daje. Međutim, ako postoji rizik od kasnijih posledica korozije, serviser će vas o tome obavestiti i objasniti sve detalje pre popravke.


Ukratko: svaki slučaj je individualan, a konačnu odluku o garanciji donosi serviser nakon dijagnostike uređaja.


Mogu li poslati telefon iz drugog grada?
Naravno, moguće je poslati telefon kurirskom službom u naš servis. Uradićemo procenu kvara i javiti Vam cenu i rok popravke. Popravljen telefon vraćamo na vašu adresu sa otkupom u visini cene servisa.

 

Proizvodi u toj kategoriji nisu pronađeni.